مشادة بين ريهام سعيد وإيمان الحصرى بسبب فتاة مول مصر الجديدة


بدأت المشادة بعد اتهام سمية عبيد، الفتاة المتحرش بها بأحد المولات بمصر الجديدة، فريق إعداد برنامج ريهام سعيد بالحصول على صور وفيديوهات من الهاتف الخاص بها، دون علمها، مضيفة: "موبايلى كان هيفصل شحن، فقولت لحد من الانتاج يشحنه لانى محتاجاه عشان اطمن أمى عليا، وبعدها فوجئت بأن الإعلامية ريهام سعيد تهاجمنى بشكل غريب، لأن الصورة مكنتش موجودة فى العالم غير موبايلى واتاخد كوبى منها". 


نشبت مشادة كلامية، بين الإعلامية ريهام سعيد، والإعلامية إيمان الحصرى مقدمة برنامج 90 دقيقة على الهواء بفضائية المحور، لرد الأولى على الاتهام الذى وجهته لها سمية عبيد - الفتاة التى تم التحرش بها فى مول الحرية بمصر الجديدة- خلال برنامج 90 دقيقة بأن فريق إعداد برنامج "صبايا الخير"، قام بسرقة صورها من على تليفونها وعرضها دون إذن منها، وهو ما تسبب لها فى أضرار نفسية ومعنوية فاقت تعرضها للتحرش.

بدأت الإعلامية ريهام سعيد، مقدمة برنامج "صبايا الخير"، حديثها "انا معرفش انتى مين اصلا، ولا اسمك ايه وانا بتصل عشان الدكتور حسن راتب"، فردت الإعلامية إيمان الحصرى عليها قائلة: "لما ماتعرفيش انا اسمى ايه بتتصلى ليه بالبرنامج؟، احنا طلبناكى لحق الرد لأننا برنامج محترم ومش لازم تعرفى اسمى"، فردت عليها ريهام سعيد قائلة: "انا أتكلم زى ما انا عايزة وانتى تسمعنى غصب عنك"،


تعليقات

المشاركات الشائعة